Schiphol 2.0 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu Schiphol 2.0 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu

Schiphol 2.0

Door: Joelle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

30 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

Wiehoe!

Vandaag vlieg ik naar het droomeiland. Gisteren hebben Janice en Danielle me naar het hotel gebracht, troane mit tuute.

Afgelopen week was geweldig! Een awesome afscheidsfeest, jezus wat heb ik gelachen. De bruiloft daarentegen was nog 4x leuker. Wat waren ze mooi en wat zijn ze gelukkig. En alsof het zo moet zijn vang ik ook nog het bruidsboeket!!! Alle verassingen en lieve mensen om me heen de laatste dagen, wat zijn jullie waardevol!

Ik wou dat jullie me hadden zien slepen met al mijn spullen. Jeetje, wat een lachfilm. 2 koffers, 2 stuks handbagage, m'n jasje, sjaal en ohja mezelf! Auto in, auto uit, shuttle in, shuttle uit, inchecken .. En om de lachfilm compleet te maken, de blikken van de mensen. Mijn liefde voor blauw straalde van me af. Totaal afgestemd op mijn koffers uiteraard ;)

Mijn vlucht is nu al 1,5 uur vertraagd. Het wordt dus 11:15, gelukkig zit mijn geluksnummer 11 erin. Dat brengt wat rust.

Mijn koffers waren uiteraard te zwaar. De steward vroeg of ik niet een paar schoenen of een boek van mijn koffer in mijn handbagage kon doen.. Tsja dat zat er natuurlijk al in. Hoe zwaar is uw handbagage mevrouw.. 'Geen idee?!' .. 15kg. Oeps!!! Het wordt dus slepen.

Toen ik de aankomsthal zag met alle vrolijke mensen, gehuil en gelach dacht ik; lieverds over 5 maanden ben ik er weer. Jullie denken aan mijn winterjas?!

Als mijn piloot en medepassagiers meewerken zullen jullie snel een Curacao 1.0 lezen!
Veel liefs
X Joelle

  • 30 Juli 2014 - 10:22

    Tessa:

    Wauwie.. een aantal weken geleden dacht ik serieus dat je een grapje maakte. Nu zit je daar te wachten op je vlucht, great!

    Uiteraard denken wij aan je winterjas, waarschijnlijk kunnen we niet wachten om hem uit de kast te halen!

    Geniet met hoofdletter G.
    Liefs, X

  • 30 Juli 2014 - 10:28

    Pascale:

    Wauw Joelle, je grote avontuur gaat beginnen, helemaal top, zet 'm op!

  • 30 Juli 2014 - 11:08

    Wendy:

    Heeeey joelke.

    Hiel veul plezeer tow gewins!
    Zeen ut al hielemaol veur much,
    Wie ste mit dun koffers lups te sleipe.
    Geneet vaan dunne sjoene tied Dao!
    Veer wachte huij al mit hiel veul smart
    Op dun volgend verhaol!

    Dikke poene Roy en Wendy

  • 30 Juli 2014 - 18:26

    Anja Mak:

    Hei Joëlle, noe is ut daan zoewiet.... geneet d'r vaan en veer gaon gaw Skype, oké..! Poen Anja

  • 31 Juli 2014 - 17:46

    Nathalie:

    Hoi Joelle,

    Geniet!! Voordat je het weet ben je weer thuis.
    Ik weet hoe moeilijk het is om te vertrekken en familie en vrienden thuis te laten, maar uit ervaring weet ik dat je heel snel weer andere mensen leert kennen!
    Dit is een ervaring die je nooit meer vergeet!

    xx

  • 31 Juli 2014 - 18:27

    Janice:

    Als ik van tranen zou afvallen was ik op die 2.5dag tijd al 1,5kilo afgevallen.
    Wat kun je iemand toch snel missen.

    Ik neem nog liever vandaag als morgen die winterjas uit je kast hihi.
    Vergeet door alle drukte van ons niet te genieten!!

    Love xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

The beauty of the Caribbean Islands

.

Recente Reisverslagen:

29 November 2014

Curacao 14.0

06 November 2014

Curacao 13.0

21 Oktober 2014

Curacao 12.0

30 September 2014

Curacao 11.0

22 September 2014

Curacao 10.0
Joëlle

.

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 16763

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 17 December 2014

The beauty of the Caribbean Islands

Landen bezocht: