Joehoe! - Reisverslag uit Maarland, Nederland van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu Joehoe! - Reisverslag uit Maarland, Nederland van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu

Joehoe!

Door: Joëlle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

08 Juli 2014 | Nederland, Maarland

Hallo lieve volgers,

Omdat de vraag 'Houd je me op de hoogte' me wat veel werd gesteld, heb ik uiteindelijk besloten om toch een blog bij te houden.
Belofte maakt schuld.

Zoals vele van jullie weten vertrek ik morgenvroeg samen met Janice naar het mooie Aruba waar we eindelijk weer eens kunnen knuffe met Vales. Wat kijken we er al lang naar uit.

Ondanks dat ik eerst wil genieten van de aankomende 2,5 week, houdt mijn avontuur me de hele dag bezig. De adrenaline neemt het over van de spanning en ik heb er dan ook ontzettende zin in. De afgelopen dagen nog kunnen genieten van mijn lieve familie, vrienden, mijn klasje op 't werk en dorpsgenoten maar nu totaal gefocust op alles wat komen gaat.

De koffers stoon al in de gaank, ich goan t werkelijk doen!
Veel liefs en tot schrijfs,
X Joëlle

  • 08 Juli 2014 - 17:43

    Stephanie:

    Joëlleee,
    Joehoe nu kan ik checken wat je daar allemaal gaat bezig houden !
    Wij wensen jou heel veel plezier en succes met je avontuur !!

    Xxx Andy en Stephanie

  • 08 Juli 2014 - 19:10

    Anja Mak:

    Hei Tut ,

    Iech gaon diech zeker volge...ut is stil hei bei us in Adelante. Iech mis diech in de mörrege.!
    Un gooj reis en gedraag dich dao in Aruba.
    Leefs,
    Anja

  • 08 Juli 2014 - 20:54

    Joop:

    Hoi Joëlle,

    Heel veel plezier de komende 2 1/2 week in het hele verre, super mooie Aruba.
    Ik ga je volgen. Blijf gezond, ben voorzichtig en have heeeeel veeeel fun

    xx Joop

  • 08 Juli 2014 - 20:54

    Joop:

    Hoi Joëlle,

    Heel veel plezier de komende 2 1/2 week in het hele verre, super mooie Aruba.
    Ik ga je volgen. Blijf gezond, ben voorzichtig en have heeeeel veeeel fun

    xx Joop

  • 09 Juli 2014 - 00:07

    Deborah:

    Heel veel geluk lieve Joelle!! Xxx

  • 11 Juli 2014 - 15:10

    Thécla Pinxt-Karel:

    Heej leef Joëlle,yesssss, gevoonde op d'n digitale weeg !!
    Geneet en de groetjes dao ! Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maarland

The beauty of the Caribbean Islands

.

Recente Reisverslagen:

29 November 2014

Curacao 14.0

06 November 2014

Curacao 13.0

21 Oktober 2014

Curacao 12.0

30 September 2014

Curacao 11.0

22 September 2014

Curacao 10.0
Joëlle

.

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 16787

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 17 December 2014

The beauty of the Caribbean Islands

Landen bezocht: