Curacao 9.0 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu Curacao 9.0 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu

Curacao 9.0

Door: Joelle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

08 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Hé you!

Mijn auto is inmiddels al een week kapot. V-snaar, accu en nu zelfs de gaskabel. Eerst bleef de pedaal hangen en erna kon ik nog net tot thuis rollen. Gelukkig was 't 05:15, reuze handig! Daardoor heb ik deze week nog geen schildpad gespot tot mijn grote verdriet. Erg jammer! Hopelijk is m'n auto snel gemaakt zodat ik kan knallen.

Donderdag en vrijdag voor 't eerst gaan oppassen bij mijn vriendjes. Een lekker potje gevoetbalt, gegeten, op de tablet spelletjes gedaan en al snel genoeg slapen. Wat een lieverds, echt twee knuffel beren. Precies goed voor mij, beetje kinderliefde doet m'n hart goed.

Vrijdag fullmoon, zoals altijd een dik feestje! We hebben 6 uurtjes flink geknalt en weer wat aardige mensen leren kennen. De militairen hadden een zogenaamd 'vrijgezellenfeestje' hahaha misschien wel 15 mensen met een blote buik en een strik om hun hals. Bij iedere gast die langs liep moest ik lachen maar uiteindelijk hadden de mannen wat ze wouden. Er ging er geen eén alleen naar huis..

Zaterdag een uurtje Zanzi geweest maar dit viel uiteraard tegen als je de fullmoon nog in je benen voelt. Zondag wou ik eigenlijk nergens heen gaan maar uiteindelijk dacht ik, whatever we doen t toch. Wat een prachtige ingeving was dat! The partysquad was bij Cabana en t was stikdruk! Goede muziek, lekker watertje, kortom een fijn avondje.

Ik ben sinds 1 september bezig met de 30 dagen buikchallenge samen met de chicks thuis en het word steeds pittiger! Wel leuk om dit samen te doen. Ver weg maar toch ook dichtbij!

Afgelopen zaterdagnacht is er bij Karel ingebroken. Die arme man helemaal van slag. En de bewaker die op nog geen 20 meter zit zegt niks gezien te hebben.. Strange story! Maar goed hij is weer wat bekomen van de schrik en ik ben blij dat ik er dit keer eens voor hem kan zijn.

Voor nu weer even genoeg!
Dikke kus en veel liefs xx

  • 08 September 2014 - 19:25

    Mam:

    Mooi geschreven weer.Ja en dat autootje heeft het ook warm.heel warm.
    Lieve groeten oet Maorend, Mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

The beauty of the Caribbean Islands

.

Recente Reisverslagen:

29 November 2014

Curacao 14.0

06 November 2014

Curacao 13.0

21 Oktober 2014

Curacao 12.0

30 September 2014

Curacao 11.0

22 September 2014

Curacao 10.0
Joëlle

.

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 16724

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 17 December 2014

The beauty of the Caribbean Islands

Landen bezocht: