Curacao 7.0 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu Curacao 7.0 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu

Curacao 7.0

Door: Joelle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

29 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Hi there you cuties!

Mijn mamsie papsie en Perez zitten in het vliegtuig terug naar Hollandia. Wat hebben we het gezellig gehad.

Van vroeger uit spelen wij graag spelletjes. En aangezien er enige kandidaten zijn die slecht tegen hun verlies kunnen, maakt dat 't spelletje juist leuker. Karel had al jaren geen kaartspel meer gedaan maar god o god wat heeft hij zich geamuseerd.

Toen mama het strand en de zee zag was ze totaal verkocht! Het water is zo ongelooflijk helder maar voor Perez iets te zout, haha! Hij houd het liever bij het zwembad. De mannen waren beide flink vervelt maar het mocht de pret niet drukken. Pap ging gewoon verder in 't zonnetje.

Perez en ik zijn samen met de studenten zaterdag een drankje gaan doen bij Zanzi en Bermuda. Hij vond het gezellig. De amstel brightjes smaakte hem dus dat scheelde al een hoop!

Toen we woensdag gingen uiteten was alles prima. Maar aangekomen bij het resort lag de stroom eruit.. een heel stuk van het eiland zonder electra. Robinson Eiland was er niets bij. Geen licht, geen stroom maar wel leven op 't resort na 21:00 want iedereen was buiten. Gelukkig ging de generator snel genoeg draaien waardoor het resort in ieder geval electra had.

Aangezien familia Pinxt maar 2 koffers bij zich hadden kon ik fijn mijn 'veel te veel' spullen al mee teruggeven. Een heel koffer vol, beschamend gewoon! Fijn, scheelt mij een hoop sleepwerk en kosten met de terugreis.

Mijn lieve vriendin Danielle was afgelopen week jarig en wat stom dat ik er niet bij kon zijn. Rene en Daan worden samen 50 en ik mis hun feestje. Mijn facetime staat klaar voor vanavond, ben ik er toch een beetje bij!!

Karel en ik zijn weer met z'n tweetjes en het is gek want ik ken hem natuurlijk al veel langer maar leer hem nu pas echt kennen. Die man heeft zoveel meegemaakt in zijn leven, ik hoop dat als ik zijn leeftijd heb dat ik net zo kan vertellen met jonge mensen. Ik leer er iedere dag van. Zodra het woord SVME of 'klonie' valt komt hij tijd en adem te kort om alles te vertellen!

Alle collega's en kids bij Adelante zijn weer begonnen en wat is het raar om niet mee op te starten! Allerlei leuke foto's en berichten bereiken mij en mijn lieve collega Myra stuurde zelfs een berichtje dat alles goed gaat met mijn 5 kanjers van vorig jaar. Dat stelt een mens gerust! Ik mis jullie allemaal, maar we zien mekaar in December.

Wat werk betreft; op 't eiland is het schoolwerk niet voor me gemaakt. Klassen met 31 kinderen, geen airco, materialen voor 20 kinderen en een salaris van 650 euro per maand voor een fulltime baan. Dat gaat 'm absoluut niet worden. Ik heb al eerder vertelt over mijn kleine vriend waar ik ga oppassen en via een van de studente heb ik vermoedelijk een tof baantje om kids 's ochtends naar school te brengen en 's middags op te halen, zo leef ik een luxe leventje. Daarnaast nog bezig met een ander projectje waarover ik nog niets kan loslaten!

Voor nu hoop ik dat het gezin Pinxt goed thuiskomt, mijn skype en facetime is weer bereikbaar!
We schrijven mekaar weer.

Mucho amor,
x Joelle

  • 30 Augustus 2014 - 09:57

    Kelly :

    Heeey Joëlle,

    Super om te lezen dat alles goed met je gaat..
    Erg leuk al die verhalen die je schrijft.
    Kom je in december weer terug bij adelante?
    Ik hoop dat dit aankomt want m'n internet valt ook telkens weg en heb dit nu al 2x opnieuw kunnen typen :s
    Veel plezier en succes
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

The beauty of the Caribbean Islands

.

Recente Reisverslagen:

29 November 2014

Curacao 14.0

06 November 2014

Curacao 13.0

21 Oktober 2014

Curacao 12.0

30 September 2014

Curacao 11.0

22 September 2014

Curacao 10.0
Joëlle

.

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 565
Totaal aantal bezoekers 16717

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 17 December 2014

The beauty of the Caribbean Islands

Landen bezocht: