Curacao 6.0 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu Curacao 6.0 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu

Curacao 6.0

Door: Joelle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

22 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Halllooooo!

Ik heb letterlijk de dagen afgetelt voordat het 19augustus was maar jawel hoor nadat ik alles had gepoetst, de ijskast voor mijn nieuwe buren had gevult was het dan zover.
Het gezin Pinxt is weer compleet en het voelt goed om na jaren weer eens samen op 'vakantie' te zijn! Mama was de 20e jarig en 't was natuurlijk uiterst gezellig om dit samen te vieren. We zijn gaan eten bij Pirates Bay waar we onder het genot van de zonsondergang heerlijk gegeten hebben.

Morgen gaan we met zijn 4e naar Mambo om lekker te zonnen want de 3 whities kunnen niet zonder kleurtje terug naar Nederland. Ik ben benieuwd wat zijn van mijn nieuwe vriend vinden. Haha!

6 september ga ik voor het eerst oppassen bij mijn kleine vriend en zijn oudere broer. Het gezin heeft een huis aan de Spaanse wateren gekocht. Een echt droomhuis! Ik ben dan ook vereerd om daar heen te mogen. De jongens keken er al helemaal naar uit, fijn gevoel.

Toen de koffers van mams en paps open gingen kwamen er allemaal verassingen uit! Een geweldig boekje van mijn lieve ladies, wat is het toch speciaal om de liefde van een vriendschap zelfs op afstand te kunnen voelen! Ook de kaarten van familie kwamen als een warme boodschap.

De familie heeft al kennisgemaakt met mijn vriend Jackie de Salamander. Ze vinden hem net zo cool als ik! Pracht beest.

Komend weekend ga ik Perez laten kennismaken met het nachtleven in Curacao. Laten we hopen dat ie een chickie scoort, blijft 'ie misschien wat langer! Het is dikke fun om samen in een huisje te wonen. Wakker worden naast de meest droge jongeman die ik ken, iedere ochtend lachen! De duiven op het dak konden hem niet zo bekoren. Het is dat hij geen bux bij zich had want anders ... Oei oei oei.

Verder voel ik me vrijwel de neger op dit moment, jeetje je merkt pas hoe bruin je bent als mensen uit Nederland komen. Tegenover de Antillianen ben ik uiteraard nog steeds een blanke.

Perez vind mijn go pro net zo cool als ik. Hij zal veel van pas komen komende dagen.

De meisjes die stage lopen zijn toffe peertjes. We hebben een leuke band en zijn het afgelopen weekend samen naar de beach geweest. Heerlijk om met nieuwe mensem kennis te maken! Iedereen staat open voor een praatje en aangezien het vrijwel blondines zijn kunnen jullie je voorstellen hoe de ogen van de locals hier de dames volgen. Voor mij niet interessant maar zeker leuk om alles eens te volgen. De mannen proberen het een en ander maar die smoesjes ken ik inmiddels. Er kwam zelfs iemand naar me toe; ' mevrouw, u bent niet te versieren'. Die jongen had me door, heerlijk! Ik kom hier voor rust en fun, niet voor mannen ;)

Ik geniet nog steeds van elk moment en het reizen lonkt naar meer maar we zullen zien wat de tijd me brengt! Ik ben er nog een hele tijd en heb nog geen seconde spijt van mijn keuze.

Bon nochi voor mij
Bon dia voor jullie
Liefs x Joelle

  • 22 Augustus 2014 - 07:20

    Helga:

    Lieve Fam.Karel
    wat heerlijk dat jullie bij elkander zijn,
    geniet van deze mooie tijd.xxxxx
    een hele fijne vakantie maar ook weer een veilige reis terug xxxxFam Starren xxx

  • 22 Augustus 2014 - 07:22

    Helga :

    je ziet dat het hier ook nog vroeg is...een blunder gemaakt Niet fam. Karel maar natuurlijk fam. Pinxt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

The beauty of the Caribbean Islands

.

Recente Reisverslagen:

29 November 2014

Curacao 14.0

06 November 2014

Curacao 13.0

21 Oktober 2014

Curacao 12.0

30 September 2014

Curacao 11.0

22 September 2014

Curacao 10.0
Joëlle

.

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 16722

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 17 December 2014

The beauty of the Caribbean Islands

Landen bezocht: