Aruba 2.0 - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu Aruba 2.0 - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu

Aruba 2.0

Door: Joëlle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

17 Juli 2014 | Aruba, Aruba

Ayo mi dushi's,

Kon ta bai? Met andere woorden hoe gaat het met jullie?
De (net geen) 200 views van m'n vorige verslag, zette me toch wel aan 't denken... WOW! Nog niet te spreken over de super lieve reacties, appjes en berichtjes, wat een liefde!

Wij hebben Gusto al rollend verlaten afgelopen zondag, shotjes en goede muziek zorgde voor een lekker sfeertje haha! Maandag was algemene brak dag á casa Felix.

De oceaan is mijn beste vriend en zorgt goed voor me. Het bruine tintje neemt toe en het hoofd raakt steeds leger. Misschien toch eens toegeven dat ik wat veel hooi op de vork had ... Tsja toegeven blijft moeilijk maar het niks moeten doet ieder mens goed.

Diepgaande gesprekken en ontmoetingen met nieuwe mensen zorgen voor vele speciale momenten. Wat kunnen andermans levens inspirerend werken. Ik bof met het mijne; een lieve familie, vrienden, baan naar mijn hart en levenswijze zoals altijd gewenst.

Komende dagen gaan we opzoek naar de natuurlijke bron van Aruba die zich hier ergens tussen rotsen moet bevinden. Ook de Hooiberg staat nog op ons wenslijstje, die 590 treden; loat ze mer kome. Iech vreet ze op!!

Wat is het leven toch verrukkelijk !

Veul leefs en v'r sjrieve ös
X Joëlle

• 17 Juli 2014 - 16:14

Linda (van Adelante:p):

Heeyy Joelle,
    Wat een super avontuur ben jij toch aangegaan! En helemaal goed dat je reis begint met lekker relaxen en genieten van het leven! Hou die spirit maar vast want dat is precies hoe de echte Arubanen ook leven☺️
    Have fun!
    Xx Linda

• 17 Juli 2014 - 20:19

Anja Mak:

Hei Joëlle,

Ut geit diech good zoe te leze. Geneet geneet en neet te broen trök koume hè, daan kinne veer dich neet mie ..hahaha. Leuk die foto's allemaol, ut is sjus of iech e bitteke d'r bei bin.
    Leefs,
    Anja

• 17 Juli 2014 - 21:33

IJsbrand:

hoi joelle, hoe gaat het? groetjes van IJsbrand

• 18 Juli 2014 - 11:58

Gwyn:

Hee Joelle,
    geweldig, liek miech allemoal super die vekansie! iech hoop dat ste hiel veul plezeer doar hubs en hiel gelukkig bis!
    Veul plezeer en hopelijk tot binnekort

xxxxx

• 18 Juli 2014 - 13:44

Pia Plnxt:

Hoi joelle , maak er nog een toffe vacantie van , en tot dee 23ste, pia

• 19 Juli 2014 - 14:19

Iloon :

One happy island!!!
    Je doet het goed joëlke :)
    Enjoy...en zoek de Jolly ;-)
    Dikke knoevel

• 29 Juli 2014 - 13:24

Joelle:

Hoi IJsbrand, alles is oke, hoe is het met jou? Ik hoor net dat je steeds vraagt of ik al een nieuw bericht heb geschreven. Lief zeg! Je loombandke zit in mijn tas, ik let er goed op! Veel liefs, Joelle