Curacao 11.0 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu Curacao 11.0 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu

Curacao 11.0

Door: Joelle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

30 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Ayo !

Aangekomen bij verslag 11, zoals jullie weten mijn favoriete cijfer. Laten we er dan een vrolijk verslag van maken! Maar allereerst het vreselijke nieuws van Sybille, de mama van mijn vriendin Karin, die slachtoffer is geworden van een enge overval met ernstig zinloos geweld in Maastricht. Verdorie wat heb ik me rotgeschrokken. Gelukkig kan ze alles na vertellen en gaat het met kleine stapjes vooruit. Het machteloze gevoel van 9000km verder zitten houd me nog steeds bezig, irritant om niks tot weinig te kunnen betekenen voor iemand die me dierbaar is.

De afgelopen week heb ik me verder goed geamuseerd. Het wegvallen van de gezellige groep heeft wel wat spoortjes achtergelaten. Het was even wennen. Niet alleen deze groep maar ook vele andere vakantiegangers waren naar huis waardoor ik het zwembad 4 dagen voor me alleen heb gehad. Nogal een luxe waaraan ik best kan wennen haha! 2 huisjes verder zat een enig blond poppetje van 2, Merel heette ze. Wat een dropje, iedere ochtend kwam ze even zwaaien en een handkus geven. Ik had het wel een beetje gekweekt want waar snoepjes zijn, zijn lieve kindjes.

Bij het oppassen gaat alles zijn gangetje. De oudste is gestart met zeilen en ik mocht mee naar zijn eerste les. Cool om een jongetje van 8 bezig te zien om zijn bootje start klaar te maken, alles zelf te besturen en vervolgens weer goed aan te meren. Dat laatste was nog vrij moeilijk want toen hij dacht dat hij er wel was, zette de wind op en was de steiger opeens dichterbij dan hij dacht. Garm joch schrok zich rot. Geen schade dus alleen maar blijdschap achteraf. Met mijn kleine vriend gaat het iets minder. Hij kwakkelt wat met zijn gezondheid maar vermoedelijk heeft hij een buikgriep te pakken die niet echt wil doorzetten. zijn waardes schommelen enorm dus hopelijk is alles weer oke als ik hem vanavond zie. De mannen zijn al helemaal gewent aan mij en zijn super aanhankelijk. Heerlijk om gewoon te kunnen knuffelen en kids te hebben die op je schoot kruipen. Het geeft het liefdesgevoel dat ik zoek in mijn werk.

De Fullmoon party komt er weer aan en ik moet zeggen dat we er met zijn alle naartoe leven. De vorige was een keihard feestje waardoor de verwachtingen hoog zijn. Natasja werkt voor Kokomo waar de party gehouden word. Ik heb help haar zo af en toe met flyeren.. Afgelopen weekend hebben we de auto van de jongens van het appartement tot promo-wagen gebombardeerd. HAHAHA!!! De flyers zaten overal, uiteraard kwamen de jongens er pas achter toen ze klaar waren met feesten.

Zondag zijn we met de Margarita's gaan varen. Iedereen had gezorgt voor iets. De een het BBQ vlees, de ander het brood, weer een ander de drank .. Het was een grote gezellige boel. Opeens kwam er een oudere man op een jetski voorbij de boot en gebaarde of er iemand wou rijden. Tsja, zoiets hoef je maar 1 keer te zeggen uiteraard. Een duik van de boot af en samen met Danny (die persé met de GoPro wou filmen) heerlijk mogen knallen op de Jetski, wat een vrijheidsgevoel geeft zo een ding toch keer op keer.

Ik heb altijd wat tijd nodig om aan nieuwe mensen te wennen maar begin me aardig op mijn gemak te voelen. De Margarita's zijn uiterst gezellig. Voor de mensen die Geordie Shore kijken, het is iet wat dat idee. Afgelopen zondag was FamilyNight, geen vreemde mensen, just us! Leuk om iedereen ook eens 1 op 1 te kunnen spreken, dat is toch meer mijn manier van mensen leren kennen in plaats van bij een barretje.

Anne-Marie, de vrouw van Karel is weer terug op het eiland. Karel is er helemaal gerust onder. Ze hebben grootse plannen voor 2015 dus ze zijn er druk mee. Erg leuk voor mij om dit allemaal te kunnen volgen.

Ik ben inmiddels 2 maanden op het eiland en wat vliegt de tijd!! Ongelooflijk, ik ben er nog precies 77 dagen en ik ga alles eruit halen wat erin zit. Trouwens de schildpadjes zijn gespot maar deze slimme brunette was haar GoPro vergeten ... hoe dom!

De nachtdiensten van mijn mama zijn super leuk. Ik kan daardoor 's avonds toch nog met iemand appen. Ik help mam en haar collega's gezellig de nacht door en zij entertainen mij als ik een avondje thuis ben.

De meisjes komen woensdagavond gezellig naar Italiaans Restaurant Pinxt, waar de pasta om 18:30 geserveerd zal worden waardoor we een goede bodem hebben voor Cabana Night. Hopi bon!

In november ontvang ik opnieuw bezoek tot mijn enorme vreugde, maar hierover kan ik nog niet teveel verklappen ;)

Veel liefs en tot snel,
X Joëlle

  • 30 September 2014 - 08:46

    T.Pinxt-Karel:

    Goh,het blijft één avontuur.Lieve groetjes, Mam.

  • 21 Oktober 2014 - 23:51

    Janice:

    Ik mis je ❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

The beauty of the Caribbean Islands

.

Recente Reisverslagen:

29 November 2014

Curacao 14.0

06 November 2014

Curacao 13.0

21 Oktober 2014

Curacao 12.0

30 September 2014

Curacao 11.0

22 September 2014

Curacao 10.0
Joëlle

.

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 16755

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 17 December 2014

The beauty of the Caribbean Islands

Landen bezocht: