Curacao 1.0 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu Curacao 1.0 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu

Curacao 1.0

Door: Joelle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

31 Juli 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon tardi,

Yessss I made it to my location. Ik vloog voor het eerst met KLM maar kan hier prima aan wennen. Ik kreeg zelfs ijs, woeeeh.

Door de vertraging heb ik vertrekhal 1 helemaal kunnen verkennen en eens getelt hoeveel mensen op NewBalance schoenen mij gepasseerd hebben, 372 mensen..

In het vliegtuig zat ik op stoel 62K, wat een gigantisch vliegtuig. Ongelooflijk hoeveel mensen/bagage er aan boord gingen. Bij het opstijgen dacht ik even; doettie 't of doettie 't niet. De blaas van de mevrouw naast me werkte net als de mijne dus dat scheelde een hoop 'gesjravel'. Onder het genot van een 3 uur durende mix van Martin Garrix wat gekeken naar de oceaan, daarna geslapen en mijn GoPro uitgedoktert. Wat is me dat een cool ding, hopelijk worden we vrienden en blijft hij doen wat ik vraag, dan zal ik naar hem blijven lachen. Hahaha!!

Karel stond met de breedste lach ever seen op me te wachten in de aankomsthal! Dat is nog eens 'thuiskomen'.

Mijn appartement was al helemaal ingericht, de huurauto stond klaar. Wat denk je; een volkswagen polo!! Direct vertrouwt. Alleen nog de boodschappen en een internetmodem daar moet ik nog voor op pad.

Vanuit Nederland heb ik al de nodige dingen kunnen regelen. Aankomende week ga ik kijken naar 3 auto's waarop ik gereageerd heb. Vrouwenvoetbal is hier onbekend, jammer! Misschien vind ik nog een clubje. Tippen aan mijn groene hart zullen ze nooit.

Het inruimen van MIJN appartement kan beginnen, wow ik woon op mezelf! Het voelt goed, rust en ... Opgeruimd! Over een week is Natasja op 't eiland en een week later is Milou er ook, zo zijn de Dolcis chicks weer even herenigd en kan het feest beginnen!

Het eiland is fantastisch, ik voel me vereerd dat ik hier mag leven. Het gevoel dat ik hier tot december zal zitten is raar maar het zal wennen. Vandaag al helemaal alleen op pad gegaan om met de auto boodschappen te doen. Ik kan er weer een week tegenaan. Gelukkig heeft mijn moeder me goed geleerd wat ik allemaal nodig heb, Karel was verbaasd.

Karel heeft me een kaart geregeld waarmee ik kan uitzoeken hoe het eiland in elkaar zit. Eerst een boel regelen en dan toch echt de weg naar het ultieme strand opzoeken.

Mama, papa en Perez zullen over precies 19 dagen mijn buren worden voor 10 dagen. Wat leuk om hier naar uit te kijken!

Vele lieve groetjes,
Joelle

  • 31 Juli 2014 - 20:51

    Jill & Thomas:

    Hey Joellie!!

    Super fijn dat je goed bent aangekomen en dat het al voelt als thuiskomen. Dat moet toch een goed gevoel zijn. Jij redt je daar wel, daar zijn wij van overtuigd.
    Je verhalen zijn echt superleuk om te lezen, dat er nog vele mogen volgen. We willen natuurlijk weten hoe het met je is en welke avonturen je beleefd, etc. etc.
    We hopen dat je echt super leuke maanden gaat hebben daar en je moet natuurlijk wel weer terugkomen anders missen we jou te erg :).

    Dikke kussen xxxx

  • 01 Augustus 2014 - 11:38

    Jacqueline:

    Hi Joëlle.
    Fijn dat je reis goed is verlopen en je een mooi appartement voor je zelf hebt met autootje! Geniet ervan meid. Veel succes, geluk en plezier gewenst van Reginald en Jacqueline.

  • 01 Augustus 2014 - 14:51

    Joelle En Daniëlle:

    Goooodmorning!

    Zelfs van uit ons werk volgen wij jou verhalen!

    ENJOY XXX

  • 04 Augustus 2014 - 20:31

    Wendy:

    Heey Joelle.

    Alweer un paar deug geluije hub ste
    Dit verhaol der op gezat. Meh jeh zoe
    Wie alles huij in Turkije ut neet altied
    Perfect deid zoe aoch de WiFi noe kin
    Uch eindelijk dien verhaol leze
    En hub ut weer mit veul plezeer geleze.
    Fijn um te hure dat ste good bis aon
    Gekaome en dat ut duch allemaol
    Zoe good bevilt! Diech reds duch Dao
    De kaomende maonde wel. Hiel veul
    Plezeer veur kaomende tied

  • 04 Augustus 2014 - 23:12

    Joop:

    Hoi Joelle,

    Wat een geweldige reisverhalen ; je kunt zo als vertegenwoordigster voor een reisbureau aan de slag.
    De manier waarop je je verhaal beschrijft maakt mensen jaloers en enthousiast.
    Geweldig om je te volgen. Amuseer je.

    xxx Joop

  • 05 Augustus 2014 - 08:12

    Helga:

    Lieve JOELLE
    Wat is het toch sjiek voor je reisverslagen te mogen lezen, ik vindt het zo fijn voor je dat je je daar zo gunt, en heb enorm respect voor jou voor ergens op een eiland hupekee op jezelf te wonen.xxxx
    Fijn voor je dat pa en ma en Perez naar je toe komen, wat zullen ze hun ogen uitkijken, ik verheug me nu al op een nieuw verhaal, en meid amuzeer je en geniet van volle teugen op dit mooie paradijs.dikke knoevel xxxxxHelga

  • 08 Augustus 2014 - 12:58

    Jettie Pinxt:

    Joelle,

    Geniet van deze ervaring en dat neemt je niemand meer af, ook al komen er moeilijke momenten, de leuke kanten overheersen altijd.

    trots om dat allemaal te lezen

    dikke knuffel
    Jettie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

The beauty of the Caribbean Islands

.

Recente Reisverslagen:

29 November 2014

Curacao 14.0

06 November 2014

Curacao 13.0

21 Oktober 2014

Curacao 12.0

30 September 2014

Curacao 11.0

22 September 2014

Curacao 10.0
Joëlle

.

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 16712

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 17 December 2014

The beauty of the Caribbean Islands

Landen bezocht: