Aruba 3.0 - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu Aruba 3.0 - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Joëlle Pinxt - WaarBenJij.nu

Aruba 3.0

Door: Joëlle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

21 Juli 2014 | Aruba, Aruba

Hi everyone,

Woeeeeh de hooiberg is een check op mijn goedgevulde bucketlist. Aangezien we hem 's avonds beklommen hebben was het eiland verlicht door duizenden lichtjes. Geen 590 maar 630 ongelijke treden verder drong het eigenlijk pas tot me door dat eilanden best raar zijn, zouden ze voor altijd bestaan?! Whatever, het is een prachtig natuurwonder.

Met de snorkel in de tas ben ik vrijdag naar Mangel Halto Beach gereden. Heerlijk kunnen zwemmen met de visjes. Al dobberend kwam er een zeeslakje op me af, schattig ding!

Van het weekend nog een drankje gaan doen in de tentjes aan de boulevard. Grappig om de Nederlandse Mariniers breder te zien worden door de alsmaar wiebelende Arubaanse poppetjes eromheen. Tsjongejonge wat een ego's hebben die mannen.

De bruiloft van mijn lieve vriendin Karin, haar Hugo en een beetje mijn Lana staat over een paar dagen op het menu, geweldig om hiervoor terug in het kikkerland te zijn.. (Nog steeds geen jurk aaaaargh!)

Maar daarna, joa .. Dan ga ik in m'n upje vertrekken. Al liggend aan het strand heb ik mijn koffers inmiddels al 24 keer ingepakt, haha!

Het vreselijke nieuws van het neergeschoten vliegtuig was 1, maar dat een van mijn collega's aan boord was met zijn vrouw, sloeg in als een bom. Het zinnetje; 'moeizaam bergen door verspreiding lichamen 5km' .. Hartverscheurend.

Nog 3 dagen one happy island en dan de lange vlucht naar huis. See you between the 24th and 30th of July.

Luister en kom in de Carribische sferen;
http://m.youtube.com/watch?v=apP-btRvXGE

Mi tá stimabo
X Joëlle

  • 21 Juli 2014 - 15:31

    Whitney:

    Nog eventjes dan zijn jullie weer lekker terug!
    En nog eventjes en dan ga je weer voor 4maandjes weg
    We verheugen ons op donderdag en natuurlijk vrijdag!
    Xxx liefs toby en whitney

  • 21 Juli 2014 - 16:07

    Anja Mak:

    Hee Joëlle,

    Goede reis terug! Liefs, Anja

  • 21 Juli 2014 - 17:03

    Karin:

    Tot hieeeeel snel lieveke!

    Loveyou!

  • 21 Juli 2014 - 19:37

    Wendy :

    Heerlijk verhaol alweer veur te leze Joelle

  • 22 Juli 2014 - 08:46

    Joy :

    hee joelle,

    leuk om je zo te kunnen volgen. haha en het verhaal van de mariniers komt me bekend voor haha..
    Geniet ervan!

    groetjes Joy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

The beauty of the Caribbean Islands

.

Recente Reisverslagen:

29 November 2014

Curacao 14.0

06 November 2014

Curacao 13.0

21 Oktober 2014

Curacao 12.0

30 September 2014

Curacao 11.0

22 September 2014

Curacao 10.0
Joëlle

.

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 16711

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 17 December 2014

The beauty of the Caribbean Islands

Landen bezocht: